De spelersmakelaar van Michael Vick heeft gisteren voor veel ophef gezorgd door te stellen dat zijn klant (leugenaar, dierenmishandelaar, footballspeler) een endorsement deal heeft getekend met Nike. Het bedrijf van de ‘swoosh’ rukte deze misleidende leugen binnen het etmaal met wortels en al uit de grond.
Vick wordt namelijk niet het nieuwe gezicht van het sportmerk. Noch wordt Vick op enige manier met Nike in verband gebracht, anders dan het feit dat het bedrijf wat sportmateriaal aan de quarterback heeft geleverd.
Op z’n minst mag dat toch betekenen dat Vick zijn ‘Jerry McGuire’ een fikse tik op de vingers moet geven. Een blunder van dit kaliber zet de spelverdeler (wellicht ongewild en ondoordacht) op een verkeerde manier in de spotlights.
Misschien heeft Vick iets aan een goede PR-man?
Lees ook:Muggeziften over Fout in Nike Commercial
Lees ook:Quarterbacks Massaal Gesacked
Lees ook:Hondenspeeltje Misleidt Goede Doel
Lees ook:Nike blundert met provincie
Lees ook:Drew Rosenhaus Is Een Karate Kid
Bel em eens?