Lions Lanceren “Do You Believe In Now?”

Do You Believe? Well. Do You?Ook voor marketeers moet het bijna onmogelijk zijn. Je team verliest jaar in, jaar uit (zoals de Cardinals), maar toch moet je elk jaar met een goede campagne op de proppen komen om de mensen naar het stadion te krijgen. Hulde dan ook aan de marketing jongens van de Detroit Lions. Zij zijn de seizoenkaartverkoop gestart met de 'Do You Believe In Now' slogan. Idee: top. Uitwerking: beetje jammer.

Wat valt je op als je de commercial bekijkt? Het lijkt toch net alsof de Lions er zelf ook niet in geloven. Het samengeraapte zooitje beelden straalt helemaal niks uit en de quote van coach Marinelli… well… het lijkt wel alsof hij de tekst van de autocue opsomt.

Op zich best jammer, want de Lions hebben het potentieel (maar ja, dat hebben ze al 25 jaar) om uit te groeien tot een contender. Zeker nu "Mad Scientist" Mike Martz het veld heeft geruimd, zullen de Lions meer met de bal gaan lopen. Hierdoor krijgen top receivers Roy Williams en Calvin Johnson eindelijk wat ademruimte.

Geloof jij in 'Now'? Ik wel. Ik zeg: playoffs.

Detroit fans lijken geen andere keuze te hebben. De marketing campagne is vooralsnog de enige strohalm voor een team dat sinds 1957 slechts 1 playoff wedstrijd wist te winnen.

Lees ook:Lions Kunnen Alleen Maar Beter Worden
Lees ook:Detroit Drama Unfolds
Lees ook:Julian Peterson Verwart Lions War Room
Lees ook:‘Eeuwige’ Losers Nu Bovenaan
Lees ook:Detroit Blijft Verliezen Met Hill

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.